وین روید دانلود Node.js 20.8.0 x86/x64 + Portable Win/Mac/Linux – محیط اجرایی نود. جی‌اس برای ویندوز - وین روید

قیمت محصول : $0.00

دانلود Node.js 10.8.0 - محیط اجرایی نود. جی‌اس برای ویندوز

 

دانلود Node.js

| محیط اجرایی نود. جی‌اس برای ویندوز |

 

Node.js 20.8.0 x86/x64 + Portable Win/Mac/Linux نام یک محیط اجرایی متن‌باز (Open Source) سمت سرور برای زبان جاوا اسکریپت است که امکان اجرای این کدها را در فضای خارج از مرورگر وب فراهم می‌‌کند. همانطور که می‌دانید، امروزه از جاوا اسکریپت استفاده فراوانی در وب می‌شود و ردپای آن را در بسیاری از صفحات وب می‌توان دید. در واقع نود. جی‌اس، امکانی را در اختیار توسعه‌دهندگان می‌گذارد تا بتوان اسکریپت‌ها را سمت سرور نوشته و صفحات پویای وب را پیش از ارسال به مرورگر سمت کاربر تولید نمود.

نود. جی‌اس در واقع یک محیط اجرایی مبتنی بر جاوا اسکریپت است که از آن به عنوان یک ابزار واحد جهت تولید اپلیکیشن‌های وب یاد می‌شود. فریمورک نود. جی‌اس، بر پایه زبان جاوا اسکریپت مرورگر کروم ساخته شده و هدف از پیاده‌سازی آن، افزایش سرعت درخواست و پاسخ‌دهی برنامه‌ها در شبکه و همچنین بهینه‌سازی توان عملیاتی و مقیاس‌پذیری در برنامه‌های کاربردی با عملیات ورود/خروج بالا می‌باشد. هم اکنون می توانید جدیدترین ورژن محیط اجرایی Node.js را از ادامه مطلب وب سایت وین روید ، دریافت نمائید.

 

 

 

ویژگی های پلتفرم Node.js :

– غیر‌همزمانی و رویداد‌ محور بودن

– سرعت بسیار بالا

– مقیاس‌پذیر بودن

– عدم وجود بافرینگ

– سازگاری با ویندوز، مک و لینوکس

– نصب و راه‌اندازی ساده و آسان

 

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “وین روید” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 18 views بار دسته بندی : تاريخ : 1 اکتبر 2023 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.