وین روید دانلود بازی Bootleggers Mafia Racing Story برای PC - وین روید

قیمت محصول : $0.00

دانلود بازی Bootleggers Mafia Racing Story برای PC

 

دانلود بازی Bootleggers Mafia Racing Story برای کامپیوتر

| بازی مسابقه راننده‌های مافیایی |

| نسخه TENOKE |

 

Bootleggers Mafia Racing Story بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های کژوال، ایندی، مسابقه‌ای، نقش‌آفرینی و شبیه‌سازی می باشد که در سال ۲۰۲۳ توسط Midnight Games S.R.L ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. در زمان به عقب برگردید و به دهه ۱۹۳۰ میلادی، جایی که مافیا در جای جای سطح شهر به چشم می‌خوردند. بازی، با یک روایت داستانی از John Hamerton شروع می‌شود؛ یک تعمیرکار (مکانیک) بازنشسته که برای نجات خانه خود و پرداخت بدهی‌های مالیاتی، سفری جسورانه را در پیش می‌گیرد.

در بازی، رقابت‌هایی جذاب در دهه ۱۹۳۰ میلادی در جریان است. خانه جان به عنوان کاراکتر اصلی بازی در معرض خطر است و تنها با انجام برخی مسابقات پرهیجان و پرچالش است که می‌تواند یک قدم جلوتر از قانون عمل کند. در روند داستان بازی شما این فرصت را دارید که بتوانید ماشین خود را ارتقا داده و سفارشی کنید. بازی در یک محیط پر جنب و جوش در شهرهای کوچک با مناظر روستایی و در دنیایی پر جزئیات به تصویر کشیده شده که می‌توانید در آن یک رقابت مهیج و جذاب مافیایی را تجربه کنید.هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Bootleggers Mafia Racing Story را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت وین روید دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Barely Racing1 300x169 - دانلود بازی Bootleggers Mafia Racing Story برای PC Barely Racing2 300x169 - دانلود بازی Bootleggers Mafia Racing Story برای PC

 

Barely Racing3 300x169 - دانلود بازی Bootleggers Mafia Racing Story برای PC Barely Racing4 300x169 - دانلود بازی Bootleggers Mafia Racing Story برای PC

 

تریلر بازی Bootleggers Mafia Racing Story :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i3
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel HD Graphics
DirectX: Version 9.0
Storage: 20 GB available space

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10
Processor: i5
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GTX 1060
DirectX: Version 12
Storage: 20 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “وین روید” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 21 views بار دسته بندی : تاريخ : 4 ژانویه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.