وین روید دانلود بازی My Recycling Center برای PC - وین روید

قیمت محصول : $0.00

دانلود بازی My Recycling Center برای PC

 

دانلود بازی My Recycling Center برای کامپیوتر

| بازی شبیه‌ساز مرکز بازیافت پسماند |

| نسخه TiNYiSO |

 

My Recycling Center بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های شبیه‌سازی می باشد که در سال ۲۰۲۴ توسط Darius Bode ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، یک عنوان جدید و جذاب در سبک شبیه‌سازی است که در آن شما باید به مدیریت پسماند شهری پرداخته و این وظیفه مهم و پرمشغله را در سطح یک شهر واقعی به نحو احسن انجام دهید. در بازی، شما مرکز بازیافت خود را در نمای اول شخص راه‌اندازی می‌کنید و آن را رفته رفته گسترش می‌دهید. در بازی باید تلاش کنید که کارها را سریع انجام داده و سطل زباله‌ها را برای بازیافت منتثل و مرتب کنید. برای از بین بردن زباله‌های حجیم از متراکم‌کننده‌ها استفاده کنید و با خریداری ظروف جدید و ادامه‌ی فعالیت خود، پول بیشتری به دست آورید.

این بازی یک عنوان جدید و سرگرم‌کننده در سبک شبیه‌سازی است که شما می‌توانید جنبه‌های واقعی از این شغل پرزحمت را ببینید. در بازی شما با مشتریان، زباله‌ها و انواع اشیای دیگر سر و کار خواهید داشت که باید با تجهیزات موجود، زباله‌های مشتری را تخلیه و مرتب کنید و با بازیافت و فروش آن‌ها کسب درآمد کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی My Recycling Center را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت وین روید دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

My Recycling Center1 300x169 - دانلود بازی My Recycling Center برای PC My Recycling Center2 300x169 - دانلود بازی My Recycling Center برای PC

 

My Recycling Center3 300x169 - دانلود بازی My Recycling Center برای PC My Recycling Center4 300x169 - دانلود بازی My Recycling Center برای PC

 

تریلر بازی My Recycling Center :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS *: Windows 7 or newer
Processor: multi-core CPU Intel Core i7-920 2,66 GHz or similar AMD
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 970 or AMD RX 580, 4 GB VRAM
Storage: 5 GB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “وین روید” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 12 views بار دسته بندی : تاريخ : 2 فوریه 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.