وین روید دانلود بازی Steel Republic Rail Defender برای PC - وین روید

قیمت محصول : $0.00

دانلود بازی Steel Republic Rail Defender برای PC

 

دانلود بازی Steel Republic Rail Defender برای کامپیوتر

| بازی جمهوری آهنین محافظ ریل |

| نسخه TENOKE |

 

Steel Republic Rail Defender بازی جدیدی در سبک سری بازی‌های استراتژیک می باشد که در سال ۲۰۲۴ توسط spyVspy ساخته و برای کامپیوتر عرضه شده است. بازی رایانه‌ای جدیدی که در این مطلب برای شما عزیزان آماده کرده‌ایم، عنوانی است که در آن شما باید با جمع‌آوری منابع، ساخت پایگاه و مستقر کردن سیستم‌های برجک دفاعی باید ماموریت‌ها را با موفقیت پشت سر بگذارید. این بازی در هر مرحله، منابع محدودی را در دسترس شما می‌گذارد که باید با ایجاد موقعیت‌های دفاعی، بتوانید توان خود را در بالا ببرید تا از قطارها و زیرساخت‌های ریلی در برابر تهاجم دشمن محافظت کنید.

در این بازی ده‌ها برجک قابل استقرار، پایگاه‌های متحرک و پیشرو را باید در امتداد سیستم راه‌آهن ایجاد و دشمن را از آن دور نگه دارید. واحدهای رزمی تلاش خواهند کرد تا فرماندهی شما را از بین ببرند. اما هرچه آرایه دفاعی شما بهتر باشد می‌توانید منابع بهتری را جمع‌آوری و سیستم دفاع آهنین خود را در برابر حملات دشمن تقویت کنید. هم اکنون می توانید نسخه نهایی بازی Steel Republic Rail Defender را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از سایت وین روید دریافت نمایید.

 

 

 

تصاویری از محیط بازی :

 

Steel Republic Rail Defender1 300x169 - دانلود بازی Steel Republic Rail Defender برای PC Steel Republic Rail Defender2 300x169 - دانلود بازی Steel Republic Rail Defender برای PC

 

Steel Republic Rail Defender3 300x169 - دانلود بازی Steel Republic Rail Defender برای PC Steel Republic Rail Defender4 300x169 - دانلود بازی Steel Republic Rail Defender برای PC

 

تریلر بازی Steel Republic Rail Defender :

 

 

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Win 10, 64
Processor: 4 Core 3.30GHz
Memory: 16 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 650
DirectX: Version 11
Storage: 500 MB available space

ترافیک نیمه بها

سایت و سرور دانلود “وین روید” در داخل کشور میزبانی می شوند و در سامانه ثبت دامنه های اینترنتی با میزبانی داخلی ثبت شده است. جهت اطلاع از نیم بها بودن ترافیک دانلودی، ریز مصرف تون رو چک کنید یا با ISP خود تماس بگیرید. در صورت نیمه بها نبودن می توانید در سامانه https://195.cra.ir شکایت خود را ثبت کنید.

به این پست امتیاز دهید.
بازدید : 43 views بار دسته بندی : تاريخ : 19 آوریل 2024 به اشتراک بگذارید :
دیدگاه کاربران
    • دیدگاه ارسال شده توسط شما ، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
    • دیدگاهی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با محصول باشد منتشر نخواهد شد.